26 Nisan 2011 Salı

Uzun zamandır yazmıyorum,ne uzun zamanı lan up uzun zamandır.Oysaki yazmak istediğim ne çok şey oldu bu up uzun zaman içerisinde.Mesela şimdi ki sorunda şu;babam neden çayını,kahvesini hüpürdeterek içiyor ki?Yani o gıcık sesi duyunca ne oluyor?
Annem neden hep bir kavga çıkartma çabası içinde.Tam polyanna olmaya kalkıştığım zaman sevgilim neden beni kötü yola sürüklüyor.Yani sen bana o topu atmazsan bebeğim bende sana yerdeki o cipsi ben ıssırmışım gibisinden yediririm.
Hayat çok pezevenksin.

1 yorum:

  1. İşte bu son cümle her şeyi anlatmıyor mu zaten?

    YanıtlaSil