3 Mayıs 2011 Salı

Gelip geçecek hepsi biliyorum..

Arka fonda sizi ağlatacak bir şarkı olduğunda düşünecek şeyinizde çok olur.Şuan o durumdayım düşünecek çok şey var,bir yığın soru işaretiyle beraber.Bunlar olur da göz yaşı eksik kalır mı?Kalmıyor..Yalnız kaldığımda kendimle çelişiyorum,yaptıklarımın hesabını kendime soruyorum.Geçmişimden ders almaya çalışıyorum beceremiyorum..Bazen bana hiç bir şey bilmiyor muşum gibi oturup üşenmeden hayat dersi verenler oluyor,bilmediğimden değil hatırlamak istemediğimden bu hallerim aslında.Ama hatırlatıyorlar,zorla gözüme gözüme sokuyorlar hatalarımı.Ben bilmiyor muyum ailemin benim için gösterdiği çabayı,ben bilmiyor muyum sevgili muhabbetini aşırıya kaçırdığımı düşünmem gereken başka şeyler olduğunu,sen benden iyi mi bileceksin arkamdan konuşulanları,hiç biri arkamda kalmıyor ki insanlar iletişim aracı değil mi kim ne söylerse hakkımda ilk duyan benim zaten.Ben bilmiyor muyum ilerde başımın ağrıyacağını,hiç çekmedim mi sanıyorsunuz aşk acısını?Söylemek istediğim çok şey var şuan ve sanırım okumaya üşeneceğiniz roman olacak kadarda anlatması uzun o yüzden burada kesip içime atıyorum saygılar.K.G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder