5 Şubat 2011 Cumartesi

Aynı şehirde ilkez bu kadar yakınken birbirimize bu kadar uzağız..

Evet evet şu benim için İstanbul'a gelen uzak mesafe aşkımdan bahsediyorum.Şuan aynı şehirdeyiz fakat görüşemiyoruz tabi ki çok koyuyor.Yarın belki..Hep bu sözle günün ortasına sıçmaktan nefret ediyorum.Kafamı dağıtmaya çalışıyorum,fakat bir türlü beceremiyorum.Şöyle bir düşününce aklıma kubardan sonra 6 ay kan vermeme tembihi geldi.Regl dönemimdeki kanda da vardır şimdi bu değil mi?Dünya ne garip şeylerle kaynıyor.Her şeyin bir açıklamasını arayan tek kişi ben miyim acaba?Ay bide ben Eminem hastası oldum çıktım.Onun gibi bir sevgilim olsa diyen milyarlarca kız bulurum.Aslında benim aradığım özellikleri sıralayacak olursam, ilk olarak çok hoş fotoğrafları olması gerekir orjinal çekim baktıkça bakacaksın en ince ayrıntısına kadar keşfedeceksin.Renk zevki iyi olmalı ben en çok ayakkabıya bakıyorum,nedenini bilmiyorum.Şimdi diyeceksiniz ne kadar çok dış görünüşe önem veriyormuş yahu falan,hayır çok fazla önem verdiğimden değil detaya çok girdiğimden öyle gelecek size.Devam edeyim sarı kafa olacak,kaslı olacak yapılı olacak.Ben öyle benden zayıfları yanımda taşıyamam.Zaten benden biraz daha zayıf olursa ölür.Bide işin yoksa öldü diye üzül.Hah birde üzerime çok düşecek,kıskanacak ama bunu aramızı bozarak yapmayacak.Hatta mümkünse pek belli etmesin ama bileyim kıskançlıktan öleceğini.Tüyü kılı fazla olmayacak,saçlarını justin bibercik gibi yapmayacak.Bana emirler yağdırmayacak hatta ilişkimize yön veren ya ben olacağım ya da birlikte.Tabi bunların hepsini bir erkekte toplu olarak görmek çok zor.Rüyalarımda bile göremiyorum.Fakat olsa ne güzel olurdu değil mi?