12 Şubat 2011 Cumartesi

Trafigin anasını,adaletin babasını..

Babamla eve dönüşümüzde farklı yoldan gidelim dedik.Harika bir şekilde ilerliyorduk hayret verici şekilde trafik akıyordu,cama apışıp kalmıştım hayal kurmaya başlıyacaktım ki...Babamın -Oha tek yönmüş!!! sesiyle aniden dönüş yapması sırasında kafamı cama vurmayı basarmıstım.Anlamıyorum tek kurala uyan bizdik döndüğümüz aradan gelen arabalar yüzünden tıkanmıştık arabayı geri almamızla diğer yandaki gidiş gelişide kapatmıştık.Babam çok simetrik çalışmıstı koca yol karman çorman olmuştu o sırada yan tarafımıza bir araç ilişti.İçindeki adamla babam uzun uzun bakıştı adam 15 dakika sonra arabadan indi öndeki arabalara el kol işaretleriyle -Abi yarım saattir bekliyorum sen şöyle gir,-Abicim kay şurdan hadi,-Sende girsene peşine ya sözleriyle trafiği düzene soktu ve ilerledi peşindende kahkahalarla biz ilerledik.Kahkahaya bakmayın aklım adamdaydı öyle biriyle evlenmek isterdim işleri anında yoluna koyan hırslı sağlam falan,araban oluyum bin bana oğlum.
Derken eve geldiğimizde babam,bana ve annene kontör alır mısın ricasında bulundu kıramadım çıkayım dedim.Çıktım aldım dönüyorum anam oda ne küçük bir çocuk,sol elinde siyah bir torba,sağ elinde iki adet mendil.Boğuk sesiyle -Mendil alsana? dedi burnu akmıştı üşüyordu besbelli.Yüreksiz bir mal gibi gülerek -Yok canım kalsın.Dedim.Ulan ayı mısın alsan ölcen mi?Apartmana girdim gözlerim doldu ya onun yerinde ben olsaydım?Tanrım sen yardımcısı ol dedim çıktım yukarı bindim asansöre,eve girdiğim an cama koştum baktım çocuk hala ordamı diye.Evet ordaydı itip kakıyorlardı zavallımı.Mendil alıyorum ben 5 dakikaya gelirim dedim bir hışımla çıktım evden.İndim bana arkası dönüktü -şşt baksana.Dedim durdu -elindekileri ver bana.dedim uzattı -Ne kadar? dedim.-Ne verirsen.Dedi tüm bozuklukları doldurdum avcuna çocuk epeyce şaşırdı,az önce öküzlük yapan kız şimdi adeta melek olmuştu aldım mendillerimi döndüm arkamı apartmanada nasıl havalı giriyorum bir görün.İlk girişimdeki öküzden eser yok o derece.İşte böyle hayatta herşey istediğiniz gibi olmayabilirdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder