12 Şubat 2011 Cumartesi

Hırsının kurbanı olacaksın bro

Söylemedi demeyin o eski sevgilim olacak odun yaptıklarımı gördükçe çıldırıp canımı yakmaya çalışıyor ya ölse beceremez.Benim canım yanmaz gardaş.Bir kere yaktın bir daha zor yakarsın.Olurda bunu okursa kesin anneme selam söyleyecek ama umrumda değil.O derece yani.Bunuda sinirlendiğimden yazmıyorum boşuna çabalaması beni deli ediyor hepsi bu.Neymiş efem facebookunu aslında çalmışlar kendisi silmemiş herkesi,olayın aslı şu;herkesi sildik onun facebookunda 6 benimkinde 4 kişi kaldı böylece yakınlarımız dışında kimse bizim birbirimize kullandığımız kelimeleri bilmeyecek başkalarına söylemeyecekti.Relax takılacaktık anlıyacağınız.Ulan madem her şeyi yoksaymaya başladın kapat lan facebookta benim için açtığın Kader* sayfasını.Kapat hadi olooom!Kirletme adımın bulunduğu sayfayı.
O değilde dünde msn'e geldi beyefendi.Yazmamak için kendimi zor tuttum desem yalan olur.Sevindim orda olduğunu görünce çünkü o an kesinlikle,twitime,fs'me,tumblrma ve belkide buraya bakıyordu okudukça gördükçe çıldırıyordu.Ben malımı bilirim gardaş.Hadi bunlar olmuyor diyelim,olmamasının sebebide artık çıldırmaktan bıkmış olmasıdır.Eğer bu dediklerimi yapmıyorsa kesin benim canımı yakacak planlar yapıyordur.Çok mu kötüledim ne?Aman zaten kötü ben yaptıklarını yazsam ne çıkar?