7 Şubat 2011 Pazartesi

Biz ayrıldık bea..

Kıskançlık bir insanın başına vurunca ne olursa olsun karşı cinsin şalterleri atıyor.Olmadık şeylerde de bu yapılmaz ki arkadaş.Artık gerçekten saçmaya kaçtığını düşündüm ve bir dur demek gerekiyordu.Her dakika kavga ve acı çekmektense,bir kerede çekeyim bitsin ulan dedim.Bitirdim.Aldığım cevap ilk önce yürek burkucuydu "hani o sözler daha dün beraberdik bugün gidiyorsun" falan.Fakat sonra ne dedi dersiniz?Sen ayrılmadın ben ayrıldım tamam mı?Bana kız mı yok başka bedenlerde unuturum.Evet evet bende şok oldum.Ulan bana diyorsun ama senin yaptığın iş mi şimdi?Haklısın daha dün beraberdik sen bugün başka bedenler peşine düştün yazık lan iyi ki bitmiş dedim kendimce.Cevap vermedim o yazıların hiç birine.Zaten ne diyecektim ki?Haklısın sana kız mı yok manken gibi çocuksun bebek gibi yüzün var mı?Ama onun bu düşüncesine karşılık bende durakladım bir ara.Dedim bana da oğlan çok(kendi kendime diyorum tabi).Zaten kendisi de farkında 2 gün geçmeden yeni birilerini bulacağımın.Hatta bırakın 2 günü şimdiden 3 kişiyi buldum.Son konuşmadan sonra kimseden bu denli soğumamıştım iyi biliyorum.Bir daha barışmayacağım diye kuzenimin üstüne de yemin ettim.Yazmamış olabilirim önceden,şimdi söylüyorum kuzenim benim için çok değerlidir.İşte böyle artık aşk meşk olmayacak bu sayfada.Yeniden aşık olana kadar.