6 Şubat 2011 Pazar

Ona olan aşkımı bir kez daha anladım

B.çekmece yoluna koyulmuştum.Uzak mesafe aşkımın yanına gidiyordum çok heyecanlanıyordum yaklaştıkça kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu.Sonunda Atirüs A.V.M'ye girdim kafamı sola çevirdiğimde o oradaydı.Hemen gittim atladım boynuna.Çok şirindi boyu da uzamıştı.Sarışın afetim benim dedim içimden.Daha sonra sinema katına çıktık ve romantik bir filme girdik(Aşk tesadüfleri sever).Bu bizim girdiğimiz ilk film oldu.Çünkü önceden hiç filme girmeyi akıl edememiştik.Onu bunu bırakın bomboş ev varken gitmeyi bile planlamamıştık.Aklımız fesat değildi anlayacağınız.İlk on dakika boyunca ikimizden de bir atakta bulunan çıkmadı.Fakat daha sonra boynuma yaklaşıp minik bir buse kondurdu.Ona olan özlemimi fark ediyordum.Kafasını kendime doğru çektim fakat odunluğu tutmuştu ilk etaptaki çabalarıma karşılık alamadım derken birden yapıştı dudaklarıma.Ellerimi hiç bırakmadı ve sımsıkı sardı.Avcuna batıyordu tırnaklarım.Kendisi istemişti zaten uzatmamı.Filmin ikinci yarısındaysa nefeslerimiz birbirine karışmıştı artık.Onu hissetmek çok güzel bir duyguydu.Filmden sonra alışveriş merkezinin arkasında oturduk biraz.Doya doya baktık gözlerimize.Parkta daha rahat olacağımızı söyleyip gitmek için ısrarda çok bulunmasına karşın hayır burası iyi itirazlarıma maruz kaldı uğur böceğim.Şimdi ise pişmanım ulan gitsene ölmezsin ya?Şimdiden çok özledim onu.Ayrılık vakti geldiğinde bile çok şirindik ve ilk defa ağlamadı.Şaşırdım ağlardı hep ama neyse..Yiğenimin sevse ağlardı kızım sözlerineyse hiç kulak asmıyorum.Onunla tek nefesiz bunu biliyorum.