13 Şubat 2011 Pazar

Özel bir gün değil mi bu gün?

Lan bu gün sevgililer günü hiç mi hiç okula gidesim yok telefonuma daha sabahın körü olmasına rağmen bir sürü kutlu olsun mesajı gelmiş millet 00.00'dan itibaren yazmaya başlamış bizim odunda tık yok?!Yani sende yazsan bir konu açılsa belki barışırız hı?Ama yok atma sen atma.
Acaba hiç hediye alır mıyım?Alırsam kankamdan alırım oda bu kadar ince düşünmez tatilde 2 kere aradı be!!Ay neyse ya hiç bir şey istemiyorum.Arkadaşım var Fatih'ten,ilk gün olduğu için okuldan çıkabilirsem onunla geçiririm bu günü akşama kadar..
Zaten hiç anlamam niye var bu sevgililer günü?Oldu olacak klozete kokuluk takma günüde olsun ebesinin amı.O değilde okul ortamını gerçekten özledim.Bakın mantıklı düşününce gidesim geldi evet evet ben gideceğim.Ha birde tumblr mal mısın lan?Gif yaptım hareketlendirmiyorsun,başkalarınınki fırıldak gibi dönüyor?
Oduna hediyem olacaktı lan o.Neyse kısmet değilmiş kaderine küssün.Mesaj bile atmamış ben onu düşünüyorum hala.Birde benden mesaj bekliyorsa nah alır lalalaaa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder