11 Şubat 2011 Cuma

Bugün güzel uyandım..

Kocaman yatakta kuzenimle uyuya kalmıştık.Sabah yanımdan gittiğini fark ettim ama kalkamadım çok tatlı bir uykuydu bu.Sanırım 1 saat sonrada ben kalktım kahvaltı falan derken şimdi buradayım.Rüyam çok karışıktı resmen tüm Türkiye vardı rüyamda.Eski sevgilim,başbakan,eski en yakın kankam(genelde eskileri ele aldı beynim) neyse çok korkunçtu ya yeni çıkan yasaya göre birbirimizi öldürüyorduk.
Al işte ben gene sinirlendim ,onunla girdiğimiz film aklıma geldi.O bu değilde sinemaya gireceğimiz sıra filmde en önde yer var dediler,oradan birisi atladı -en arkada da var orayı verelim?.Anlamadım ki ne düşündü acaba hakkımızda,-aa el ele tutuşmuşlar sevgililer bunlar,bu oğlan bu kızı yer ben arkayı vereyim de amaçlarına ulaşsınlar, falan mı?Aklıma geldikçe ağlayasım ve ona mesaj atasım geliyor.Beyefendi güya hattını kırıyordu.Nah kırarsın canım benim.Kendime hakim olamayıp mesaj atsam ne yazarım acaba?Ya benim aklıma geldi yaşadıklarımız dayanamadım yazdım gel barışak la?Onun yerinde olup bunu okusam -evet barışalım ben yokken sen iyice mala bağlıyorsun.Derdim.
Şu sıralar hiç bir şey yapasım yok inanır mısınız?Üşenmeye üşenir,sıkılmaktan sıkılır bir durumdayım.O olsa şimdi hiç sıkılır mıydım?Ulan aklım almıyor,2 ay boyunca birbirimizi görmek için neler yaptık.Sonunda görüştük ve akşam oldu ayrıldık.Hayatımı filme çeksem Oscar alırım komedi dalında.O hattını kıramadı ama ben numaramı değiştireceğim zaten çok fazla sapık biliyor numaramı,kim dağıttıysa ebesinin amı!!