22 Şubat 2011 Salı

İnsan piç olunca doğal karşılamak gerekiyor hareketlerini demek ki..

Bir günde on yerden darbe yedim,fakat yıkılmadım buradayım.Müslüm babada halt etmiş yanımda şu ses tonumda söyleseymiş intihar eden sayısını bine katlarmış.Sabah eski kankamın yanına gittim çok kırmışım demek ki öpmeye laik bile görülmedim.Buda beni kırdı belli etmedim,oradan çıktım eve geldim telefon çaldı arayan dün küstüğüm kankamdı,biliyorum çocukca bu küsüşmeler falan ama hep bir kıskançlık yüzünden ortaya çıkıyorlar napayım?Kıskançlığın gözü kör olsun.Fakat bana en saçma gelen kıskançlık -yanıma ugramadın ama kantinlerde başka kızlarla sürtmeyi biliyorsun !!.Abi açlıktan geberiyim mi?Bir hışımla indim zıkkımlandım çıktım ne var bunda yani?Herneyse aradı pantolonumu daralttırdım tavuk bacağına döndüm kanka yetiş dedi,neden dedim gel bak işte dedi,peki dedim.Gittim ayakkabılarımı bile çıkartmadan içeri girdim,bu mesele değil bunu hep yaparım.Ama içerde çıkartırdım bu sefer çıkartmadım,kanka tipime bak dediğindeyse gayet hoş olmuş dedim.Baktı ben içeri girmeyeceğim,ne bu tavırlar gibi bir şey attı ortaya ben haklıyım havasınıda eksik etmedi.Bende çektim kapıyı çıktım.Apartmanda çok sesi yankılandı buraya gel dedim falan.Ama gitmedim gene kırılmıştım.Saatse çok erkendi okula girmem için yaklaşık 1 buçuk saat kadar beklemem gerekiyordu.Eve gitsem mi diyede düşündüm ama gidip ne yapacaktım orada?Düştüm yola.Kankamla hep gittiğimiz büfeye gittim,sahibi orada yoktu oturup birşey yiyesimde kaçmıştı vazgeçtim,büfenin yanındaki alışveriş merkezinden bir kutu kola aldım ve karşısındaki internet cafeye girdim dersin başlamasına yarım saat kala çıktım çok sıkıldım,hiç bir şey yok.Sabah sabah diyerek dolaşıyorum nette zaten,ta ki eski sevgilimin bana sokmaya çalıştığı lafları görene kadar.Aynen aktarıyorum;
-Git onlada yat kalk öpüş seviş(sanki onunla yattım kalktım seviştim :D ) senide sikiyim sevginide amına kodumun orosbusu Sana dair vücüdümda bir iz bırakanın ak .qweqweqweqwe ben zevk aramiyorum akın ajsklhds öpmedim dedigim birinide opmusdüm hadi sana iyi vuruşLar :)

Al bir darbe daha,ne anladım bu sikişten..Çok takıyormuş gibi görünmek istemiyorum ki zaten takmıyorum,fakat bir yerdede acıtıyor insanı işte.Umrumda değil hakkımda düşündükleri.İsterse genel evde çalıştığımı falan düşünsün.Ama sabah sabah çok geldiniz üstüme oğlum yoksa seni buraya yazmaya artık utanır vaziyetteyim.Herneyse bunu görünce zaten artık oturmanın anlamı kalmadı çıktım internet cafeden okula girdim kızlar tuvaletinde saçımı başımı düzelttim,kendime geldim fakat daha yarım saat vardı havada soğuktu dışarı çıkılmazdı çıksamda okula bir girdim mi güvenlikçi daha çıkartmıyordu ve daha sabahçılar çıkmamıştı,yani sınıfımda başka bir sınıf vardı orayada gidemezdim.Morel bozuk bir halde dikildim aynanın önünde 10 dakika boyunca şekilden şekile soktum kendimi daha sonra ortalık biraz boşalınca 11. sınıflardan bi kaç kız saati öğrenmek üzere yanıma geldi.Derken bir kaynaştık sanki 40 yıldır beraberiz,önceden bir kahve içmişliğimiz falan var.Neyse tamda hadi çıkalım artık demeye başlıyordum ki içeri sabah evinden kapıyı çarparak çıktığım kankam gelmesin mi?!Bir gülümsedi bana o an onu parçalamak istedim,içimdende demediğimi bırakmadım,o dişlerin ağzına dökülsün mına koyuyum,sırıtıyo bide utanmadan bir daha güleme emi!!
Derken hiç pas vermedim hadi ya çıkalım dedim ve attım kendimi koridora.Derslerdende bi bok çakmadım ve şimdi burdayım.Sanırım biraz dinlensem iyi olur..