10 Şubat 2011 Perşembe

Değişmek,değiştirmek,değişiklik..

Artık her şeyin aynı olması canımı sıkmaya başladı.Monoton bir hayat yaşıyorum diyebilirim.Neredeyse gün içinde yaptığım şeylerin hangi saat ve dakika içinde olacağını bilip 500 bin kazanacağım.Okullar açılsa bundan daha iyidir diyebileceğimi hiç düşünmezdim.Bendeki mantık şu,okullar açılırsa en azından okulda her şey aynı olmuyor her gün farklı olaylar keşfediliyor.Bari okul açılsın değil mi ama?Tam diyorum bir kaç gün kaldı dayan,ama bu seferde aklıma yoğunlaşmak istemediğim dersler geliyor.Aman orada kalsın ben monoton yaşarım daha iyi diyorum.Yani insanın ne yapmak isteyip istemediği de bir ayrı olay.
Aslına bakarsanız ben şuan eski sevgilimi istiyorum.Ama istediğim özelliklerdeki versiyonunu.Buda olmayacağına göre bundan da vazgeçeyim ben iyisi mi.Bazen ayrıldığım için seviniyorum,baksana dersler falan başlayınca da senin için iyi olacak kızım diyorum, ama bu sevinç aldığınız  giysinin benzerini bir ünlü üzerinde gördüğünüz o sevinçle eş değer yani kısa süreli.Hem de çok kısa.Hani demiştim ya yeni birisi olana kadar aşk meşk yazmayacağım buraya,olmuyor ki işte.Aşk dedikleri bu herhalde..