4 Şubat 2011 Cuma

Hiç bir şey yolunda gitmez oldu,gitmez oldukça isteklerim arttı.Okulların açılmasına ne kadar kaldı bu arada?Bir an önce açılsa da ortam yapsam diyorum.Biri vardı sınıfımdan,beni seviyor ya da öyle göstermeye çalışıyor artık orasını bilemiyorum.Ondaki erkek psikolojisi kimsede yok lan.Ben ondan öğrendim erkeklerin düşünme stilini aslında,bu yüzden ne yazsam ona da yer açıyorum yazılarımda.Anladım ki erkeğe yüz vermezsen deli gibi aşık olsa da başka kızlara yönelip sürünmenin acısını çıkartıyor.Fakat bu arada kaybolmaya yüz tutmuş aşkını elinde tutuyor,belki kıskandırıp kendime çekebilirim falan diye.Kızlarda da var bu düşünce ama bu kadar basit olmaya karşıyım ben şahsen.Seviyorsan adam gibi bekle,bekleyemiyorsan zaten sevmiyorsun bari seviyorum deme.Zaten aşık olmak sevmek falan neden var olmuş,niye var yararı ne çok düşünüyorum.Hatta o kadar kasıyorum ki beynim ısınıyor.Kesinlikle mantıklı bir cevap bulamıyorum.Bana kalırsa şu dünyadaki en saçma şeyler listesinde top 10 sıralamasında bir yerlerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder