19 Şubat 2011 Cumartesi

Olmayacak işler oluyor..

Hani sahte gülüş deriz,içim yanıyor ama belli etmiyorum ben falan deriz?Aslında o sahte mahte değil,gerçekten kahkahalara boğuluyorsun,boğulduğun o bir kaç saniye acı macı aklına gelmiyor,buna da sahte gülüş diyorlar.Ulan bana göstersin biri buradaki sahteliği hadi!Bazen cümlelere,kuruluş nedenlerine,düşünce stillerine bir türlü anlam veremediğim zamanlar oluyor.Sonra durup diyorum lan ben neden bunları düşünüyorum ki?
İnsan bazen isteksiz,düşüncesiz davrandığının farkına varıyor işte.Şu sıralar,tıpkı diğer sıralarda olduğu gibi pek bir sıkılır vaziyetteyim.BJK hastası olan kankamada aklıma gelmişken sesleniyorum -oturttun bizi bu soğukta manzara diye inşaatın yan tarafına mını çüküyüm hasta oldum mutlu musun bebeğim?
Sadece kendim hasta olmakla kalmadım annemi de hasta ettim,ama oda beni ediyor,bazen gerçekten düşüncesizce davranıyor,kafamı karıştırıyor,sinir küpü oluyorum sonra dayanamayıp bir anda gevşiyorum sonuç olarak yine özür dilediğime tanık oluyorum!Abi bu nasıl bir şeydir sihirli asan var kızım gelsin özür dilesin mi diyorsun n'apıyorsun?Kendimi bir an sucluluk hissiyle dolu bulup özür müdür ne boktur ondan dilerken buluyorum.Olacak iş mi bu anneeee?